هدلایت tc6 ref ، اطلاعات کامل هدلایت tc6 Red همراه با بررسی و قیمت ، خرید و ارسال به سراسر کشور با بهترین قیمت 

اطلاعات کامل هدلایت Tc6 red پیش از خرید

هدلایت TC6-RED سری جدید هدلایت TC6 PLUS می‌باشد. این مدل هدلایت یکی از پرفروش ترین هدلایت های جهان میباشد ، این نوع هدلایت سبک نوینی در طراحی هدلایت ها در جهان بود ، به علت مصرف کم هدلابت  tc6 red و در عین حال نور بالای این نوع هدلایت و ضد آب بودن آن یکی از پرفروش ترین هدلایت های جهان است.هدلایت ها بعد از زنون نسل جدید سیستم های روشنایی خودرو بوده که از محبوبیت بالایی برخوردار شده اند. این نوع سیستم های روشنایی برخلاف زنون نور خیره کننده ای نداشته و موجب اذیت راننده مقابل نمی‌شوند. از دیگر مزیت های هدلایت نسبت به زنون می‌توان به فاقد ترانس بودن ، روشن شدن آنی ، قیمت مناسب و سهولت در نصب اشاره کرد. در هدلایت ها برای خنک کاری سیستم و افزایش طول عمر لامپ از توربو فن های کوچکی در قسمت پایه استفاده شده است.

 

هدلایت tc6 red

هدلایت tc6 red تماما ضد آب است!!!!

هدلایت tc6 red ضد آب

هدلایت tc6 red یکی از ضد آب ترین هدلایت هایجهان است ، به طوری که شرکت تولید کننده این نوع هدلایت در هنگام ساخت این هدلایت را در آب قرار داد تا نشان دهد که این هدلایت چقدر توانایی مقاومت در برابر آب را دارد ، به طوری که شما میتوانید این هدلایت را در اب روشن کرده و در برابر مقاومت این هدلایت در برابر حیرت زده شوید ، اما این نکته حائز اهمیت است که هدلایت tc6 red برای استفاده در آب تعبیه نشده و صرفا ضد آّب است.

هدلایت tc6 red

تفاوت هدلایت tc6 red و هدلایت tc6 plus

هدلایت tc6 red

تفاوت TC6-RED با سری TC6 PLUS در طراحی بدنه هدلایت بوده که کوچک تر شده است. قسمت اتصال چیپ ها باریک طراحی شده که باعث پخش نور بهتر میشود. بخش هیت سینک و فن نسبت به سایر هدلایت ها کوچکتر شده که مشکل بسته نشدن در پشت چراغ را تا حدودی حل خواهد کرد. هدلایت TC6-RED در کنار قیمت مناسب نوردهی و کیفیت قابل قبولی داشته و گزینه مناسبی بین هدلایت های متوسط به شمار می‌آید.

هدلایت

نحوه نصب صحیح هدلایت tc6 red

هدلایت tc6 red

نصب صحیح و تنظیم حالت قرارگیری هدلایت تاثیر بسیار زیادی در کیفیت نوردهی خواهد داشت. توصیه می‌شود بین فن هدلایت و درپوش حداقل یک تا دو سانتی متر فضای خالی وجود داشته باشد. استفاده از درپوش های مخصوص هدلایت و ایجاد روزنه برای گردش هوای بهتر روی درپوش باعث افزایش طول عمر هدلایت می‌شود. در صورت بروز خطا در کامپیوتر خودرو و سایر مشکلات بعد از نصب هدلایت ، برای رفع آن باید از آفتامات چراغ استفاده شود. ( این مورد در خودرو هایی که سیستم برقی غیر اصولی یا حساس دارند ممکن است رخ دهد ) حتما قبل از خرید از پایه لامپ خودرو خود مطمئن شوید ، پایه لامپ روی لامپ فابریک و یا بعضا در دفترچه خودرو درج شده است.

فن خنک کننده هدلایت tc6 red

هدلایت tc6 red

هدلایت tc6 red دارای یک توربو فن هوشمند است که با سرعت 10000 هزار دور در دقیقه میچرخد و هدلایت را خنک میکند همین امر سبب میشود که هدلایت دارای یک عمر چند برابری شود